Actes

Pujada a NÚRIA des de Queralbs

Distància: 7,5 km

Desnivell : +932m / -152m

Dificultat tècnica: Mitjana. L’excursió no presenta cap dificultat tècnica destacable.

Temps: 3:40  h aprox.

Preu: GRATUÏT , cadascú pagarà la despesa del seu viatge en cotxe que sempre mirem d’omplir.

El proper dissabte 10 de setembre pujarem a Núria pel Camí Vell que surt des de Queralbs.

És un recorregut lineal per la vall de Núria, a la comarca del Ripollès . Des del poble de Queralbs agafarem el Camí Vell de Núria, passarem per la balma de Sant Pau. Baixarem fins al fons de la vall, creuem el pont de Cremal i ascendirem per la riba esquerra orogràfica del riu Núria, passant per les marrades del Salt del Sastre i la cascada de la Cua de Cavall. Desprès tornarem a la riba dreta orogràfica creuant el pla de Sallent i pujarem amb un fort desnivell fins assolir el pla de la Creu d’en Riba, des d’on baixem suaument fins al Santuari de Núria.

És una ruta carregada d’història que no deixa indiferent a cap persona que la realitza !

Si sou dels qui ja heu fet aquesta excursió de ben segur que voldreu tornar-la a fer .